Adakah kulit anda bersedia untuk sejuk ?

  Kulit, yang terdiri daripada sel sensitif, menjadi lebih sensitif sepanjang tahun. Sekiranya musim sejuk terdedah kepada kekeringan, sejuk dan keletihan, kulit sensitif ini tidak dapat melindungi dirinya sendiri. Kuku dan rambut kulit adalah tisu yang terjejas secara langsung oleh sejuk.


Terutama dalam tempoh ketika cuaca sejuk dengan cepat, mereka memerlukan lebih banyak perhatian, perhatian dan perhatian. Walau bagaimanapun, ia direka dengan dimensi praktikal dan anda benar-benar dapat mempersiapkan musim sejuk dengan produk penjagaan kulit, terutama dalam cuaca sejuk.  

 

 Melembapkan kulit sepanjang hari 


 Pelembap tunggal yang mengekalkan kelembapan pada kulit anda pada bulan-bulan musim sejuk dan cukup berkesan boleh memberi banyak faedah. Melembapkan kawasan seperti rambut, muka, tumit dan siku secara berkala dengan pelembap kulit. Sekiranya boleh, Jauhkan rambut anda dari air panas, pengering rambut dan pelurus. Elakkan mandi untuk waktu yang lama, kerana pendedahan panas yang berpanjangan akan mengeringkan kulit anda.

 

 Melembapkan semua kawasan kulit anda dengan teliti sebelum tidur. Tangan kehilangan kelembapan selepas setiap mencuci. Atas sebab ini, gunakan krim tangan, krim penjagaan kuku dan krim vitamin E dengan kerap. Sediakan topeng muka dan aplikasi pengelupasan secara berkala dan gunakan rawatan ini secara berkala. Ikut diet dan minum banyak air. 

 

 Jumlah pakaian yang lembut dan ketat untuk dipakai pada kulit kering bukan sahaja akan melindungi kulit anda daripada sejuk, tetapi juga memastikan ia terhidrat sebaik mungkin. Ini mengelakkan kelembapan sampai ke kulit dari udara sejuk dan kering. Atas sebab ini, sangat penting untuk memilih pakaian yang bersentuhan langsung dengan kulit.  

 

 Petua untuk rawatan santai 


 Kulit kita adalah aset yang paling penting dan paling berharga. Sudah tentu, kita mempunyai rutin harian untuk menjaganya.  Penting untuk melakukan rawatan ini secara berkala setiap hari untuk kulit yang aktif dan sihat. Adakah anda tahu produk mana yang harus berfungsi mengikut urutan dan urutan apa? Kami mengemukakan soalan-soalan ini dalam artikel kami. Kosmetik berkualiti 3otuz.com anda boleh menyiarkannya di laman web perdagangan

 

 Rahsia penjagaan kulit untuk peremajaan kulit oleh itu, kaedah penjagaan kulit yang berbeza harus digunakan untuk setiap jenis kulit. Sebagai contoh, jika anda melihat kulit berminyak, ia adalah sangat salah untuk menggunakan krim berminyak, dan ia juga tidak baik untuk sentiasa melihat kulit kering dengan sabun. Pembersihan kulit sangat penting ketika datang ke penjagaan kulit.  livben.com kadar kejayaan produk mereka sangat tinggi:


Cadangan penjagaan kulit mengikut jenis anda 

 Produk penjagaan kulit harus digunakan secara berkala untuk mencapai jenis kulit yang licin.  Untuk memiliki kulit yang penuh, kita dapat mengetahui ciri-ciri kulit kita dan menjaganya mengikut jenis kulit kita: 

 

 Pendapat pakar boleh membantu anda. Terdapat beberapa krim dan serum yang mungkin berbaloi dengan mengikuti panduan. Dengan memilih serum kulit yang sesuai untuk jenis kulit anda, anda boleh mengambil langkah pertama untuk mencapai kulit yang sempurna. Tidak mustahil untuk mencapai penampilan yang berjaya tanpa prosedur dan penjagaan kulit. Oleh itu, ia bernilai menggunakan alat sokongan. Contohnya, gunakan krim malam sebelum tidur. 

 

  Petua untuk mencerahkan kulit mengikut jenis kulit 

 

 Pekerjaan, pengangkutan, isteri, keibuan dan wanita sejati adalah beberapa sebab yang menghalang anda meluangkan masa untuk diri sendiri. Anda wanita mempunyai banyak tanggungjawab. Dan semua ini perlu dilakukan dengan cara yang terbaik.  Itulah sebabnya terdapat petua penting yang boleh anda gunakan untuk mengatasi kesan negatif keletihan pada kulit anda semasa melakukan semua ini: 


 Pertama, setiap kulit mempunyai ciri dan keperluan tersendiri. Nasihat pakar mengenai perkara ini akan membolehkan anda menentukan jenis dan ciri kulit anda. Sekiranya anda mempunyai kulit kering, ia akan cepat tua. Oleh itu, gunakan produk yang melindungi kulit daripada sebum: 

 

 Penggunaan krim penjagaan badan mungkin merupakan penyelesaian yang paling berkesan. Sekiranya anda mempunyai kulit berminyak, kulit anda bertambah tua secara beransur-ansur.  Tetapi ada juga ciri kulit bermasalah: oleh itu, jangan memilih krim secara tidak sengaja, anda boleh mendapatkan maklumat daripada doktor anda:

Hiç yorum yok:

3otuz.com

Endüstriyel Makineler İşletmenizin Üretim Kapasitesini arttırın

  Endüstriyel makineler , modern üretim süreçlerinin bel kemiğidir. Bu makineler, çeşitli sektörlerde yüksek verimlilik ve performans sağlar...

3otuz.com