در مورد مراقبت نهایی ناخن از ناخن های شکسته چه باید بدانید؟

مراقبت از ناخن و ناخن پا را می توان در خانه با تکنیک های مختلفی انجام داد که می توانید بدون نیاز به رفتن به سالن های زیبایی اغلب یاد بگیرید. در این مقاله پاسخ به این سوال را خواهید یافت که چگونه ناخن های خود را سفید کنید ، آنها را با محصولاتی سفید می کنید که می توانید به راحتی در خانه استفاده کنید. 


 چگونه باید از ناخن های خود مراقبت کنید ؟  

 

 یک ناخن طبیعی و سالم قرمز است. این یک ساختار شفاف و ظاهر بصری دارد ، ممکن است برخی از نکات ساده را برای کسانی که کنجکاو در مورد مراقبت از ناخن هستند ذکر کنید. اول از همه ، تجهیزات مورد استفاده برای مراقبت از ناخن باید تمیز و بهداشتی باشد.جولای بقایای ناخن باقی مانده روی ناخن باید کاملا تمیز شود. ناخن های تمیز باید بریده شوند. ناخن های بریده شده را می توان با توجه به ترجیحات استفاده به شکل گرد یا نامنظم با چنگال آورد. 

 

 تمیز کردن شیارها پس از فشار دادن مهم است. بنابراین ، خیساندن دستان خود در آب گرم از قبل این روند را آسان تر می کند. در صورت تمایل می توانید چند قطره آب لیمو به آب اضافه کنید. گوشت های نرم شده با آب باید با دقت برش داده شوند. ناخن های تزئین شده باید در رطوبت خیس شوند و ماساژ داده شوند. پس از عمل مراقبت از ناخن ، در صورت تمایل می توان ناخن ها را با لاک رنگ کرد. استفاده از لاک ناخن با شفافیت بالا به ماندگاری بیشتر ناخن ها کمک می کند. 

 

 

 مراقبت از ناخن از نظر طول و دوام بسیار مهم است. ناخن های شکسته در بدن به دلیل کمبود ویتامین یا استفاده نامناسب ظاهر نامطلوب می دهند. با ایجاد چند تغییر در عادات خود می توانید ناخن های سالم و در حال رشد داشته باشید. همچنین می توانید ناخن های زرد ما را با لیمو صیقل دهید که به راحتی می توانید در خانه پیدا کنید.  می توانید آب پرتقال و جوش شیرین را اضافه کرده و در آب با دمای متوسط بریزید و قبل از تمیز کردن آن را به مدت 2-5 دقیقه روی ناخن بگذارید. 

 

 اکثر مردم هنگام تمیز کردن از دستکش استفاده نمی کنند. با این حال ، مواد شیمیایی موجود در محصولات تمیز کننده می توانند به ناخن ها و پوست آسیب برسانند. در این راستا ، استفاده از دستکش در هنگام تمیز کردن از ناخن های شما محافظت می کند. کوتیکول های ناخن های خود را هر دو تا سه روز یکبار بردارید و اجازه دهید تا یک یا دو روز قبل از تجدید هوا شوند. متناوبا ، می توانید ناخن های خود را با مخلوطی از لیمو و روغن مالش دهید. نحوه ثبت ناخن ها نیز برای سلامت ناخن های شما مهم است. اگر گزینه بلانت را ترجیح می دهید ، به یاد داشته باشید که از لبه های تیز اجتناب کنید. همچنین می توانید جلسات مراقبت از ناخن را به صورت دستی با برنامه هایی که ایجاد کرده اید ایجاد کنید. 

 

 

 بسیاری از مردم تعجب می کنند که چرا ناخن ها شکسته شده اند. شایع ترین علت این مشکل کمبود ویتامین است. هنگامی که بیوتین ، کلسیم ، منیزیم ، آهن ، روی و ویتامین های A و D که برای ناخن ها و موها مهم هستند ، کمبود دارند ، ناخن ها حساس و شکننده می شوند. علاوه بر این ، عوارض جانبی مانند بیماری های مزمن ، پرکاری تیروئید و قارچ ناخن نیز دلایل اصلی شکستن ناخن هستند. علاوه بر بیماری ها ، ناخن ها نیز می توانند به دلایلی مانند خشکی پوست ، مصرف ناکافی آب ، استفاده مکرر از ناخن ، سرماخوردگی یا گرما بیش از حد ، جویدن ناخن و پر کردن نادرست ناخن شکسته شوند. همچنین ، بسیاری از افراد برای از بین بردن نوک ناخن از کیسه به جای استون استفاده می کنند. این وضعیت سطح ناخن را تغییر می دهد و باعث شکستن ناخن می شود. livben.com شما می توانید محصولات را در مراقبت از محصولات آرایشی عرضه کنید.جولای

 

 می توانید مانیکور و پدیکور خود را در سالن های زیبایی و همچنین مراقبت از ناخن در خانه انجام دهید. اگر به محصولات طبیعی در خانه اهمیت می دهید ، می توانید اطمینان حاصل کنید که ناخن های شما براق و قوی هستند. می توانید روغن درخت چای که خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی خاصی دارد را با روغن بادام ، روغن زیتون یا روغن ویتامین E مخلوط کرده و روی ناخن های خود بمالید. همچنین می توانید ناخن های خود را با آب لیمو که حاوی ویتامین C است تقویت کنید. محصولاتی که می خواهید برای داشتن ناخن های زیبا ، سالم و زیبا استفاده کنید 3otuz.com شما آن را در پیدا کنید .

Hiç yorum yok:

3otuz.com

Endüstriyel Makineler İşletmenizin Üretim Kapasitesini arttırın

  Endüstriyel makineler , modern üretim süreçlerinin bel kemiğidir. Bu makineler, çeşitli sektörlerde yüksek verimlilik ve performans sağlar...

3otuz.com